fbpx

Excellence Hungary Általános Szerződési Feltételek

 

A www.excellencehungary.hu webáruház tulajdonosa:

Tulajdonos neve: Excellence Hungary Kft.
Székhely: 4029 Debrecen, Cegléd u. 11.
Tel.: +36 (20) 215-4800
Adószám: 27982828-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-031804
E-mail: info@excellencehungary.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

Neve: Magyar Hosting Kft.
Székhelye: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Adószám: 23495919-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-968314

A termék kiválasztása

A Megrendelőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetőek meg. A Megrendelő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a “Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett “Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat vagy akár törölhet is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra! Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát! Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási, a szállítási és kapcsolattartási adatokat! Céges rendelés, számlázás esetén a megrendelő személye kijelenti, hogy a cég törvényes képviselőjeként adja le a megrendelést.

A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, banki előre utalás)! A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek összsúlyára vagy méretére.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el az “Általános Szerződési Feltételek”-et a jelölő négyzet bepipálásával és kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra! Ezután e-mail-ben kap értesítést a megrendelésről, illetve annak állapotáról.

Kizárólag Magyarország területére címzett és számlázott megrendeléseket fogadunk el. Magyarország területén kívüli számlázás és postai, illetve egyéb címre történő szállítás nem lehetséges, minden ilyen megrendelés – annak ellenére, hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége ettől függetlenül fennáll – érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.

Árak

Áraink Magyar Forinban értendők (HUF), a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett talál. Az árak alanyi adómentesek, és nem tartalmazzák a szállítási költséget.

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben az Általános Szerződési Feltételek között megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre, – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak – a Kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, helyette a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.

Visszaigazolás

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Megrendelő felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Kereskedő és a Megrendelő között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a Megrendelő felé, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Kereskedő illetékes munkatársa felé.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés feldolgozásáról, és egyet a várható szállítási időpontról. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címen), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja a +36 (20) 215-4800 telefonszámot!

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a “Megrendelés” elküldése gomb megnyomása előtt is van lehetőség.

Amennyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására, amennyiben a Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva, vagy a(z) info@excellencehungary.hu e-mail címen, vagy a +36 (20) 215-4800 telefonszámon.

Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a(z) info@excellencehungary.hu e-mail címen, vagy a +36 (20) 215-4800 telefonszámon, egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van utánvéttel történő fizetésre. Ebben az esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A szerződött futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad. Részteljesítést nem vállalunk, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

Lehetőség van a rendelése összegének banki utalással történő kiegyenlítésre is. Ebben az esetben a rendelés végösszegét, amely tartalmazza az esetleges szállítási költséget is, bankon keresztül utalja át a visszaigazoló e-mail-ben megadott számlaszámra. Az összeg megérkezését követően kezdjük meg a rendelés teljesítését.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk. A szállítás időpontjáról e-mailben fog tájékoztatást kapni, és lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva, illetve a +36 (20) 215-4800 telefonszámon is.

A szállítás díjak Magyarországon területén:
Házhoz szállítás: 1400 Ft
35 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Banki előre átutalás esetén kérjük a végösszeget az alábbi számlaszámra átutalni:
Kedvezményezett: Excellence Hungary Kft.
Számlaszám: 12052729-01733825-00100002
Bank: Raiffeisen Bank Zrt.
A közleménybe ne felejtse el beírni a rendelés azonosítóját!

Banki átutalás esetén a rendeléseket addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.

A rendeléseket 1-4 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mail-ben értesítjük.

A szállítástól elállás

Ha a Kereskedő a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt tájékoztatni. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A termék visszaküldése

A terméket kizárólag hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog

Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül küldje el a(z) info@excellencehungary.hu. e-mail címre, levelezési címünkre: 4032 Debrecen, Oláh Gábor utca 5., vagy jelezze a +36 (20) 215-4800 telefonszámon! Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát!

Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: 4032 Debrecen, Oláh Gábor utca 5., és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással.

A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a Megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
“Az elállás joga nem vonatkozik a szerzői joggal védett termékekre (műsoros CD, DVD lemezek, szoftverek, stb.), amennyiben annak csomagolását felbontották, és a használat bizonyítható. Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával! A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Önt terheli! Az esetleges jogviták elbírálására a Felek a Debreceni Városi Bíróság illetékességét kötik ki.”
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Jótállás, szavatosság

Termékekre vonatkozó szavatossági feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az “új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A webáruházban kiskorúakat nem áll módunkban kiszolgálni. A Megrendelő az “Általános Szerződési Feltételek” elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban nem minősül megkötöttnek. A szerződést nem iktatják.

hu_HUHungarian